poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wracam! Recenzja kremu pod oczy Pharmaceris

Witajcie!

Wróciłam już z wakacji, cała i zdrowa. Jutro czeka mnie jeszcze jeden wyjazd, na który postanowiłam wziąć komputer :) Stęskniłam się za blogowaniem. 
Brakowało mi czytania Waszych notek!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu pod oczy Pharmaceris. 


Zapewnienia producenta:

skład:

Przyznam szczerze, że z tym produktem wiązałam duże nadzieje. Czytałam o nim wiele dobrego, chciałam żeby podobnie sprawdził się u mnie. 
Opakowanie kremu jak dla mnie jest najlepsze z możliwych- pompka umożliwia aplikację odpowiedniej ilości kosmetyku. Produkt jest bezzapachowy, o lekkiej konsystencji. Szybko się wchłania, nie podrażnia i nie uczula. Niestety jego działanie jest dla mnie niewystarczające. Zbyt słabo nawilża, co za tym idzie nie odżywia skóry- wbrew zapewnieniom producenta. Nie zauważyłam również wygładzenia drobnych zmarszczek. 

Ogólne podsumowanie:
+opakowanie i forma aplikacji 
+nie podrażnia
+nie uczula
+szybko się wchłania 
-zbyt słabo nawilża 

Moja ocena: 2/5


Niestety ten produkt nie spełnił moich oczekiwań. Jak dla mnie jest po prostu za lekki. 
Znacie ten krem? Lubicie? Może u Was sprawdza się lepiej? 
Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy? Dajcie koniecznie znać!

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1