piątek, 19 lipca 2013

Tanie hity kosmetyczne #9

Hej!

Sama już nie pamiętam kiedy ostatnio pojawiła się notka z serii 'tanie hity kosmetyczne'. Tak jakoś się zdarzyło, że nic szczególnego nie przykuło mojej uwagi, teraz za to mam kilka produktów, którymi chcę się z Wami podzielić więc notki będą pojawiać się w miarę regularnie :)
Podczas ostatnich zakupów zdałam sobie sprawę, że już dawno powinnam wspomnieć o żelach pod prysznic z Isany. Pewnie większość z Was je zna, ale mam nadzieję, że poznam albo przypomnę o nich chociaż kilku osobom ;)

Na promocji kosztują 2,99zł. Myślę, że cena jest bardzo atrakcyjna, a jeżeli chodzi o zapachy jest spory wybór. Każdy znajdzie coś dla siebie. 
Mój ulubiony, to właśnie ten, który prezentuję Wam pusty- melon i gruszka. Piękny, soczysty zapach!

Żele dobrze się pienia, łatwo spłukują, mają wygodne opakowanie. W moim odczuciu w niczym nie odstępują droższym, drogeryjnym tego typu produktom. 

Ogólne podsumowanie:
+cena
+duży wybór wersji zapachowych
+standardowa konsystencja
+nie łamiemy paznokci podczas otwierania butelki
+ogólnodostępne (Rossmann) 

Moja ocena: 5/5



Z przyjemnością wracam do żeli z Isany co jakiś czas. 
Uważacie, że zasługują na miano taniego hitu kosmetycznego? 
Znacie te żele? Lubicie? (jeżeli czytacie dłużej mojego bloga wiecie, że na punkcie żeli pod prysznic mam delikatną obsesję :) 
Piszcie koniecznie jakie są Wasze ulubione, tańsze żele pod prysznic! 

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1