poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowości kosmetyczne lipiec 2013!

Hej!

W ostatnim poście z zakupami mówiłam, że w lipcu będę się ograniczać z całych sił, co prawie mi się udało ;) nie kupiłam dużo kosmetyków, tylko te potrzebne. Jeżeli jesteście ciekawe moich nowości, zapraszam! :)

W lipcu miałam urodziny, w tym roku jako prezenty królowały kosmetyki z B&BW :)
-Bath& Body Works, Aruba Coconut- scrub do ciała (komplet do mgiełki, którą pokazywałam Wam w czerwcowych nowościach)
-Bath& Body Works, Carried Away- masło do ciała. Pachnie cudownie! jak dla mnie czystością i świeżością :)
-Bath& Body Works, Forever Red błyszczyk do ust. Bardzo fajnie utrzymuje się na ustach.
-Essie, 26 Status Symbol- jeden z moich letnich ulubieńców!
-a na deser świeczka, którą mogę zacząć używać dopiero jesienią. Pachnie grzanym winem i wieczorami pod kocem. Bath& Body Works. 
Wszystkie prezenty są bardzo trafione i bardzo mnie ucieszyły! :)


Kolejnymi zakupami były te w Rossmannie. 
-Mimo tego, że nie przepadam za żelami Dove postanowiłam skusić się na jeden z nich, akurat była promocja. Pachnie przepięknie, świeżo i pobudzająco.
-Żel do golenia z aloesem, Isana. 
-Potrzebowałam na gwałt białego lakieru. Zakupu tych obu żałowałam już na drugi dzień, kiedy odpryski pojawiły się rano!  Koralowy- nr.2 oraz biały- nr.1. Oba są z firmy Wibo.


Skusiłam się też na trzy miniaturki produktów z Bath& Body Works. Niedługo wyjeżdżam na wakacje i z tej okazji postanowiłam je zakupić. 
-żel pod prysznic, Sea Island Cotton
-mgiełka do ciała, Sweet Pea 
-balsam do ciała, Warm Vanilla Sugar 


 Tak jak już pisałam, za chwilę wybieram się na wakacje, postanowiłam więc zakupić filtr.
-Vichy, SPF 50+ capital solei 
-trafiłam również na zachwalany przez wszystkich filtr do twarzy, nie było 50 ale 30 będzie jak znalazł w bardziej pochmurne dni :)

To już wszystkie moje nowości! Jak widzicie nie ma tego jakoś mega dużo! 
Znacie któryś z zakupionych przeze mnie produktów? a może również planujecie któregoś zakup?
Piszcie koniecznie, jestem bardzo ciekawa :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1