poniedziałek, 1 lipca 2013

Nowości kosmetyczne- czerwiec 2013!

Hej!

Czerwiec zleciał mi bardzo szybko. Była sesja, było dopieszczanie pracy licencjackiej i tysiące innych spraw do ogarnięcia. Nowości kosmetycznych miało nie być dużo, ale skończyło się jak zawsze. Chociaż starałam się dużo nie kupować. Jeżeli jesteście ciekawe co przybyło mi w czerwcu, zapraszam:

Przeceny w Rossmannie i mnie nie ma. Poszłam po żel do golenia, wróciłam też z żelami pod prysznic (jakbym miała ich mało;)
-żel do golenia Isana
-żele pod prysznic Isana (2,99zł. za sztukę!)


-chusteczki nawilżane z Lidla x2
-Perfecta, krem do depilacji
-AA, żel pod prysznic 


-antyperspirant, Lady Speed Stick, o którym z pewnością będzie osobna notka
-prezent, zapach z Oriflame 
-osławiony micel z Loreala, póki co czeka na swoją kolej ale jestem ciekawa jak się spisze


-duży płyn do soczewek+ mały gratis
-pasta do zębów 


-bibułki matujące, Wibo- niestety u mnie się nie sprawdzają
-liliowy lakier z Rimmela, z którego nie jestem zadowolona (jest bardziej różowy niż fioletowy)
-fuksjowa kredka do ust, Astor. O niej również będzie osobna notka :)


-2x bibułki matujące, Inglot
-miętowy żel z OS, który stał się moim ulubieńcem
-patyczki kosmetyczne


OK. Te zakupy robione są pod sam koniec miesiąca. Trochę zaszalałam ale stwierdziłam, że będzie to moja mała nagroda za zaliczoną sesję ;)
-Przy pierwszym podejściu kupiłam jedną mgiełkę, która była za 29zł.
Następnego dnia ceny mgiełek wynosiły 17zł. więc dokupiłam jeszcze dwie
-krem do ciała o zapachu jednej z mgiełek za 11zł. 
-oraz masło za 14zł. 
Zapach wszystkich produktów jest obłędny! Bardzo się cieszę, że weszłam w końcu do Bath& Body Works! ;)

Jak tam u Was z nowościami w czerwcu? Szalałyście czy starałyście się ograniczać? Dajcie koniecznie znać! (mam nadzieję, że nie tylko popłynęłam!) 
u mnie były jeszcze spore zakupy ubraniowe, ale w lipcu postaram się już ograniczyć z jakimikolwiek nowościami! ;) 

Zapraszam Was również na mój Instagram, dzięki któremu możecie na bieżąco wiedzieć co się u mnie dzieje :)

Buziaki, Magda
PS. Życzę wszystkim udanego tygodnia! 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1