poniedziałek, 22 lipca 2013

Mój sposób na szybkie orzeźwienie!

Hej!

Jest Ci duszno? Gorąco? Mi też!
Pogoda w tym roku jest dość specyficzna, jak dla mnie to istne tropiki! Rano na ulicy rzeka, a w południe upał i skwar taki, że nie da się oddychać!

Znalazłam sposób, który przynosi mi chwilową ulgę. 
Jako maniaczka żeli pod prysznic pluje sobie w brodę, że dopiero teraz odkryłam tego rodzaju kosmetyki! Bohaterem dzisiejszej notki jest: miętowy żel pod prysznic Original Source 


Jeżeli chodzi o jego działanie nie znajdziemy tutaj właściwości, upiększających, nawilżających czy napinających. Dostajemy za to miętowego kopa!
Żel pachnie słodką ale orzeźwiającą miętą, a do tego przyjemnie chłodzi, nawet po wytarciu się.

 Zapewnienia producenta:

Wiem, że pewnie większość zna takie kosmetyki, ja jednak dopiero je odkryłam. Żel spisuje się świetnie, zwłaszcza rano i po ćwiczeniach! 


Lubicie chłodzące kosmetyki? Możecie polecić mi jakieś jeszcze tego typu żele? 
U mnie ostatnio obok mrożonej kawy obowiązkowo gości właśnie on! 
Znacie ten produkt? Lubicie? Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1