środa, 17 lipca 2013

Lady Speed Stick- godny zastępca Rexony?

Witajcie! 

Sezon letni trwa! Pogoda nie zawsze nas rozpieszcza ale zdarzają się naprawdę gorące dni. Potrzebujemy zatem produktu, dzięki któremu będziemy się czuć świeżo i czysto przez cały dzień. 
Wieeele razy pisałam Wam o tym, że moim ulubionym i niezawodnym antyperspirantem jest Rexona, służy mi od dobrych paru lat! Podczas ostatnich zakupów postanowiłam wypróbować czegoś innego. Postawiłam na Lady Speed Stick


Zaintrygował mnie dopisek 'gel'. Myślałam, że chodzi po prostu o przezroczysty kolor produktu i nieco inną konsystencję. Trochę się zdziwiłam gdy przy pierwszym użyciu zauważyłam, że produkt ma formę całkowicie żelową. Pierwszy raz się z taką spotkałam. 


Antyperspirant aplikuje się bezproblemowo, musimy jedynie odczekać chwilę przed ubraniem się.
Moja wersja fruity splash pachnie bardzo świeżo, ciepło, ogólnie zapach mi się podoba. 
Skuteczność tego produktu bardzo miło mnie zaskoczyła, czuje się świeżo przez cały dzień. (w tym miejscu pragnę wspomnieć o tym, że nie mam problemów z nadmierną potliwością, jednak pewien produkt klik! takie problemy wywoływał.)

Ogólne podsumowanie:
+skuteczność
+ładny, świeży zapach
+nie brudzi ubrań
+nie bieli skóry
+cena (ok 10zł. w promocji)
+formuła, która mile mnie zaskoczyła 
+przyjemna aplikacja
-minusów nie zauważyłam

Moja ocena: 5/5


Lady Speed Stick bardzo mile mnie zaskoczył! Nie spodziewałam się po nim czegoś nadzwyczajnego, jednak śmiało mogę stwierdzić, że stał się poważnym konkurentem dla Rexony, do której pewnie z sentymentu i tak będę powracać. 
Z czystym sumieniem polecam Wam ten produkt! :)

Jakie są Wasze ulubione antyperspiranty? A może trafiłyście ostatnio na jakieś buble w tym temacie?
Koniecznie dajcie znać!

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1