piątek, 5 lipca 2013

Astor- Lipcolor Butter. Nowy ulubieniec!

Hej!

W ostatnich nowościach kosmetycznych pokazywałam Wam szminkę w kredce marki Astor. Kilka z Was było nią zainteresowane, a że produkt jest godny uwagi postanowiłam poświęcić mu oddzielny post! Jeżeli jesteście ciekawe jak sprawdza się u mnie, zapraszam: 

(jak widzicie napisy 'trochę' się pościerały)

producent mówi:

Soft Sensation Lipcolor Butter widocznie poprawia kondycję ust. Ma konsystencję masła, dzięki czemu wtapia się w usta i zapewnia wygodną, estetyczną aplikację. Nawilżająca formuła zawiera Squalane, składnik pozyskiwany z kokosa. Wygładza on i koi wysuszone wargi, powodując, iż stają się one o 30% bardziej nawilżone. Tak komfortowy efekt utrzymuje się aż do 5 godzin.

 produkt zakupiłam w Rossmannie za 25zł. mój kolor to Magic Magenta- przepiękna fuksja! 


 Nie będę owijać w bawełnę, po pierwszym użyciu przepadłam!

Aplikacja to czysta przyjemność, produkt wykręcamy z opakowania. Sunie po ustach jak masełko pozostawiając blask i błysk. Ni to balsam, ni pomadka.  W odczuciu na ustach przypomina mi gęsty błyszczyk. Możemy uzyskać bardziej naturalny lub intensywny efekt- kolor można stopniować. 
Jeżeli chodzi o trwałość, to jestem mile zaskoczona. Pomadka przetrwała na ustach próby jedzenia i picia. Może nie w stanie nienaruszonym, ale intensywny kolor dalej się utrzymywał. Z czasem traci błysk i powoli zanika kolor. Zjada się równomiernie. W kwestii nawilżania raczej się z producentem nie zgodzę, ale na pewno nie przesusza ust. 



Postarałam się o zdjęcie na ustach: 

Ogólne podsumowanie:
+świetna konsystencja
+długo się utrzymuje
+łatwa aplikacja
+zapach 
+cudowny kolor
+nie podkreśla suchych skórek
+nie przesusza ust
- nie zauważyłam. No jeżeli chciałabym się przyczepić, to napisy ścierają się z opakowania ;)


Moja ocena: 5/5


Błyszczyk okazał się miłym zaskoczeniem! Na pewno pojawi się on w ulubieńcach lata!
Tak spodobał mi się na ustach, że mam ochotę na inne kolory :) 

Znacie ten produkt? Lubicie?
Jakie są Wasze ulubione produkty do ust latem? Piszcie koniecznie!

Buziaki.Magda 
PS.Przepraszam, że post jest taki chaotyczny ale chciałam zamieścić wszystkie informacje na temat tego produktu, które przychodzą mi do głowy :D 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1