sobota, 1 czerwca 2013

Projekt denko maj 2013!

Hej!

Po wysprzątaniu całego mieszkania i ugotowaniu obiadu postanowiłam napisać notkę z projektem denko :) Nie mogę uwierzyć, że maj już za nami. Zleciał mi wyjątkowo szybko, a zużyciami wcale nie grzeszę ;) mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się zużyć więcej, bo same widziałyście, że zakupy były dość spore ;) Nie przedłużając- zapraszam! 

   
-woda termalna Vichy, nie widzę różnicy pomiędzy poszczególnymi firmami, ta była również ok :)
-kwas hialuronowy zróbsobiekrem.pl uwielbiam ten produkt! niedługo będę musiała zamówić kolejne opakowanie. Mieszam go z suchymi maseczkami i z kremami. 
-krem pod oczy, Iwostin, Oftalin mówiłam o nim: tutaj! Z perspektywy czasu wydaje mi się całkiem przeciętny, raczej do niego nie wrócę.




Udało mi się zużyć dwa produkty do ust :)
-Tisane, który sprawdził się u mnie świetnie i z pewnością do niego powrócę! Więcej tu!
-czekoladowo-pomarańczowy balsam do ust Yves Rocher, dostałam go na Święta Bożego Narodzenia baaardzo dawno temu. Produkt był całkiem ok, przyjemnie mi się go używało :) 



-Efektima, maseczka z błota mineralnego. Bardzo fajny produkt. Szkoda tylko, że nie pamiętam gdzie ją kupiłam :(
-Wella lakier do włosów. Jeżeli chodzi o samo utrwalenie było dobre, natomiast przeszkadzało mi to, że pod koniec jego używania nie spryskiwał włosów mgiełką, tylko strumieniem w wyniku czego produkt lądował w jednym miejscu i niesamowicie sklejał włosy. 
-Eveline 3w1 60sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz. Bardzo średni top. Na samym początku jego używania był ok. Potem jednak trochę zgęstniał i szczególnie w połączeniu z Essie tworzyły się pęcherzyki powietrza. Resztki, którą widzicie na fotce nie dało się już wykorzystać, bo strasznie smużył. Raczej do niego nie powrócę.



-Cien, żel pod prysznic z Lidla, jak dla mnie świetny. Fajny zapach, odpowiednia konsystencja i dobra cena.
-Nivea, kremowy żel pod prysznic. Nie sądziłam, że tak bardzo polubię ten produkt. Z przyjemnością za jakiś czas do niego powrócę ;)
-Lactacyd, kolejne opakowanie w użyciu.

Jak widzicie moje denko w tym miesiącu nie jest imponujące. A jak Wam poszło w maju?
Znacie któryś z tych produktów? Jakie jest o nich Wasze zdanie?
piszcie koniecznie :)

Buziaki,Magda
PS.Lecę poczytać Wasze notki, mam małe zaległości :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1