poniedziałek, 17 czerwca 2013

Naprawdę trwały kolor na ustach!

Hej!

Na Rossmannowskiej promocji skusiłam się na osławiony już tint z Maybelline.Produkcent twierdzi, że produkt ma utrzymywać się na ustach 10 godzin! Po wielu pozytywnych recenzjach postanowiłam go wypróbować :)



 Tint ma ciekawy aplikator, którym całkiem sprawnie możemy nałożyć produkt. Jego zapach przypomina mi poziomki. Kolor jest bardzo intensywny, trzeba działać z nim szybko, bo zasycha na ustach. (nie ma czasu na dodatkowe poprawki!) mimo wszystko intensywność koloru da się stopniować. Jeżeli chodzi o trwałość śmiało mogę powiedzieć, że jest to najtrwalszy produkt do ust, jakiego miałam okazję używać. Nie jest to 10h ale błyszczyk spokojnie wytrzymuje próby jedzenia czy picia. Wżera się w usta i nawet kiedy chcemy go zetrzeć na ustach pozostaje delikatny kolor. Nie wysusza mi ust, ale wiem, że z tym bywa różnie. Zdecydowałam się na dość ciemny, bordowy kolor, który nie do końca pasuje na lato, ale wiem, że będę wracać do tego produktu :)


Ogólne podsumowanie:
+trwałość!
+piękny, głęboki kolor
+nie wysusza ust
+nawet po zmyciu pozostawia delikatny kolor
+ładny zapach
+łatwa aplikacja
+zjada się w miarę równomiernie
-nie zauważyłam 

Moja ocena: 5/5


Jak już wcześniej pisałam kolor można stopniować. Możemy delikatnie wklepać go w usta, co da efekt przygryzionych warg, lub też nałożyć go aplikatorem i uzyskać intensywny, głęboki odcień. 


Jaki jest najtrwalszy produkt do ust, jaki używałyście?
Znacie ten tint? Lubicie? :)

Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1