środa, 26 czerwca 2013

Lakiery do paznokci, lato 2013!

Hej!

 Jak wiecie kolory lakierów do paznokci dobieram w zależności od nastroju, mój nastrój w dużej mierze zależny jest od pogody ;) W ten sposób koło się zamyka i odpowiednie kolory kojarzą mi się z poszczególnymi porami roku. Nie jest oczywiście też tak, że zabraniam sobie używać ciemnych kolorów latem, po prostu mnie do nich nie ciągnie :)
Wytypowałam kilku bohaterów i wiem, że po te produkty (sięgam) i będę sięgać bardzo często.
Większość jest Wam już znana :)


Lakiery,których używałam ubiegłego lata KLIK! wciąż są w dobrej formie, a ja nadal bardzo je lubię.
-Miss Sporty, 453. Aplikacja tego lakieru to koszmar. Smuży, klei się i nie wiem co jeszcze, ale dla tego koloru  raz na jakiś czas porywam się na takie szaleństwa ;) Widać ją tutaj!
-Pastelową brzoskwinkę nr.422 od Wibo uwielbiam na stopach i często nosiłam ją w tamtym roku. Tu! akurat w odsłonie zimowej :D

-Essie 209A Ole Caliente, który na paznokciach jest pięknym koralowym odcieniem zastępuje mi Manhattan 43K, hit kilku poprzednich lat ;) 
-Essie 224A Lights to żywy, neonowy róż. Świetnie wygląda na stopach jak i na dłoniach. Miałyście okazję widzieć go w tej notce.

-Miętę (jak dla mnie) idealną zna większość z Was. Essie 99 Mint Candy Apple, który prezentuje się tak!
-Mój ukochany błękit 219A Bikini So Teeny. Zdecydowanie najczęściej do niego powracam! (to nic, że nie przepadam za niebieskim :D ) tutaj! go widać.
-Kobalt od Miss Sporty w numerze 320 towarzyszy mi już długo. Wygląda genialnie do opalonej skóry!
Był bohaterem tej notki.

 Tak prezentują się moje ulubione, letnie lakiery. Oczywiście używam też innych, ale do tych, które pokazałam Wam dzisiaj wracam najczęściej.


Macie swoich letnich faworytów? Jakie odcienie u Was królują latem na paznokciach? 
Szalejecie z kolorami czy stawiacie na klasykę? 

Buziaki, Magda :) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1