poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dwufazowy płyn do demakijażu, Bielenda!

Hej!

O moich poszukiwaniach idealnego płynu do demakijażu pisałam baaardzo często. Jakiś czas temu postanowiłam dać szansę 'bawełnianej' Bielendzie. 
Miałam już czarną oliwkę- KLIK! i chciałam zobaczyć jak sprawdzi się różowa wersja. 


Na początku pragnę zaznaczyć, że produkt ten nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Nie tworzył efektu mgły i nie szczypał w oczy. Niestety nie jestem z niego zadowolona, uważam że w porównaniu z oliwkową wersją wypada dużo gorzej. Puder i cienie zmywa szybko, natomiast kiepsko radzi sobie z tuszem do rzęs, co jest denerwujące. Nie wyczułam jakiegokolwiek zapachu. Uważam również, że płyn nie jest wydajny gdyż trzeba wylać go sporo na wacik. 


Ogólne podsumowanie: 
+cena (ok 10zł.)
+nie podrażnia, nie szczypie
+nie tworzy efektu mgły
+/-brak zapachu
-nie radzi sobie z tuszem 
-jest niewydajny 

Moja ocena: 2+/5


Produkt jest bardzo przeciętny, z pewnością do niego nie wrócę. Nie wykluczam jednak, że spróbuję jeszcze wersji z awokado żeby mieć porównanie wszystkich ;)

Macie swój ulubiony produkt do demakijażu czy ciągle szukacie, tak jak ja?
Który dotychczas sprawdził Wam się najlepiej? Znacie ten produkt? Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1