czwartek, 6 czerwca 2013

Czym pachniesz latem?

Hej!

Postanowiłam zrobić na przekór pogodzie i zamieścić wpis typowo letni! 
Dzisiaj będzie o czymś, co każda kobieta uwielbia- o zapachach. 

W takie dni jak dziś (pochmurno i dosyć chłodno) używam słodkich, ciepłych perfum. Aktualnie jest to Lolita Lempicka, która pojawiła się w ulubieńcach wiosny lub Bi-es, o których mówiłam Wam w poście zakupowym w tamtym roku- kojarzą mi się z wakacjami i słońcem :)


Jeżeli jest już naprawdę gorąco nie chcę 'dosładzać' się zapachem. Stawiam wtedy na lekkie, orzeźwiające perfumy. W tym roku będzie to: Adidas Fizzy Energy oraz FM w numerze 146. Oba zapachy są odświeżające i lekkie, idealne na lato!


Buteleczki są kolorowe i cieszą oko, nawołują miłe wspomnienia.

W tamtym roku opowiadałam Wam o tym, że każdy zapach kojarzy mi się z danym miejscem. Perfumy Bi-es kupiłam właśnie po to, żeby wziąć je na wyprawę wakacyjną, teraz kiedy po nie sięgam od razu przypominam sobie zeszłoroczne wakacje. W tym roku również planuję zaopatrzyć się w jakiś zapach przed wyjazdem! 


Jestem bardzo ciekawa jakich zapachów używacie wiosną i latem. Wracacie do danych perfum cały czas? Czy raczej po skończeniu buteleczki kupujecie coś nowego? 

Jaki jest Wasz ponadczasowy zapach?
Dajcie koniecznie znać!

Buziaki,Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1