środa, 8 maja 2013

Odżywka do włosów- ulubieniec ostatnich tygodni! Dove

Hej!

Witam po krótkiej przerwie :) Mam nadzieję, że u Was wszystko ok :)
Zaczynamy pozytywnie, nawet bardzo! Jakiś czas temu znalazłam odżywkę, która dość mocno mnie zaskoczyła. Jeżeli jesteście jej ciekawe, zapraszam:  


 zapewnienia producenta:
(polecam kliknąć w zdjęcie) 

Opakowanie i forma aplikacji: 
Za 200ml. opakowanie płacimy coś około 12zł, dostępna w większości drogerii i supermarketów. 
Aplikacja odżywki jest bardzo prosta, produkt zamknięty jest w poręcznej tubce, która 'stoi na głowie' co sprawia, że nie mamy problemu z wydobyciem go do końca. 


Konsystencja:
Typowo 'odżywkowa'. Nie za rzadka, nie za gęsta. Nie spływa z włosów i dobrze się spłukuje.

Zapach:
Pachnie przepięknie, jeżeli znacie produkty do włosów Dove wiecie o czym mówię ;) Odżywka ma genialny zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na włosach, co mnie bardzo cieszy! 

Działanie:
Wiadomo w 'odbudowywanie włosów od środka' nie wierzę, uważam że najlepszym przyjacielem są nożyczki ;) Jeżeli chodzi o odżywianie preferuję maski. Poszukiwałam zatem czegoś, co mogę nałożyć na włosy na chwilę i co sprawi, że będą miękkie i gładkie. Mimo wszystko produkt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie! Świetnie wygładza włosy, sprawia, że są miłe i miękkie w dotyku. O wiele lepiej  mi się je rozczesuje, nie plączą się i nie 'kołtunią'. 



Ogólne podsumowanie:
+włosy są miękkie i miłe w dotyku
+ułatwia rozczesywanie
+dostępność
+konsystencja produktu
+cena
+przepiękny zapach
+nie obciąża włosów
+wystarczy minuta na włosach aby uzyskać wystarczający efekt
- nie znalazłam :) 


Moja ocena: 5/5


Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki i z chęcią wypróbuję inne warianty. 
Podoba mi się działanie, cena no i ten zapach! :)

Znacie ten produkt? Używacie kosmetyków Dove?
Dajcie koniecznie znać! :)

A może chcecie podzielić się ze mną swoimi ulubieńcami w kwestii włosów? 

Buziaki,Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1