środa, 29 maja 2013

Nowości kosmetyczne maj 2013!

Hej!

Przyszła pora na notkę z nowościami kosmetycznymi z maja! Jako, że łowów już nie planuję postanowiłam pokazać Wam co udało mi się upolować w maju. Trochę tego się nazbierało, ale mam nadzieję, że dzięki temu zakupów w przyszłym miesiącu nie będzie (prawie) wcale :D 



Na początku maja skusiłam się na zakup produktów z osławionej już firmy Balea. Zdecydowałam się na:

-borówkowy oraz kokosowy krem do ciała. Strasznie korci mnie, żeby zobaczyć jaki mają zapach ale zdecydowałam się jeszcze wstrzymać! ;)


Kolejnymi produktami są żele pod prysznic. Przyznam szczerze, że myślałam, że ich zapach mnie powali, a jest bardzo przeciętny 


-jako, że Tisane został przeze mnie wykończony postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na balsam Blistex 
-krem pod oczy Pharmaceris seria A (ma świetne opakowanie z pompką, jest bardzo praktyczny)
-stęskniłam się za dwufazowymi produktami do demakijażu twarzy i skusiłam się na bawełnianą Bielendę.



                               
-płyn do kąpieli o zniewalająco słodkim, wafelkowym zapachu, Luksja
-woda termalna Uriage (jestem ciekawa jak się sprawdzi) 
-płyn micelarny z Eveline, upolowany na promocji w Rossmannie



-postanowiłam wypróbować żel do skórek z Lovely, który również zakupiłam na Rossmannowskiej obniżce 
-Good to Go oraz lakier Big Spender udało mi się dostać dzięki koleżance. Sama kilka dni wcześniej szukałam GTG i nigdzie ich nie było- promocja w Hebe 2za1 :D 


Ostatnimi rzeczami są zakupy z Rossmanna -40%
-tusz Max Factor 2000calorie 
-Lip Tint Maybelline w kolorze 540 Endless Ruby 
oraz zapas maseczek :)

Ufff! Sporo tego wyszło, teraz nie pozostaje mi nic innego jak zużywać moje nagromadzone zapasy!
A jak prezentują się Wasze majowe zakupy? Skromnie czy zaszalałyście? 
piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1