środa, 15 maja 2013

Nawilżamy skórę pod oczami! Iwostin

Hej!

Daaawno temu w poście zakupowym pokazywałam Wam krem pod oczy, na który się skusiłam. 
Kończąc to opakowanie stwierdziłam, że pora na jego recenzję. Jeżeli jesteście ciekawe mojego zdanie na temat tego produktu, zapraszam!


Iwostin- Łagodzący lipo-protektor pod oczy.
Kupiłam go w Super Pharm za ok 40zł. 

Zapewnienia producenta: (polecam kliknąć na zdjęcie, wszystko będzie widoczne) ;)


 Opakowanie i forma aplikacji:
Produkt zapakowany jest w miękką, odkręcaną tubkę, z której całkiem przyjemnie aplikuje się produkt. Nie ma problemu z wydobyciem kremu do końca. 

Zapach:
krem jest bezzapachowy.


Konsystencja:
Konsystencja produktu jest bardzo lekka. Z powodzeniem możemy używać go na dzień. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej, błyszczącej skóry. Ja jednak używałam go głownie na noc kładąc grubszą warstwę. Również w tym wypadku krem bardzo dobrze się wchłaniał. Myjąc twarz czułam w okolicy oczu delikatny film, który w żaden sposób mi nie przeszkadzał. 


Działanie:
Przede wszystkim krem jest bardzo delikatny i nie podrażnia wrażliwych oczu. Faktycznie nawilża i koi. Wiadomo, że skóra w tych okolicach jest bardzo delikatna, podczas stosowania tego produktu nie odnotowałam żadnego przesuszenia, pieczenia czy podrażnień. Nie zauważyłam niestety poprawy jędrności i elastyczności skóry, na czym nie ukrywam również mi zależało.  




Ogólne podsumowanie:
+bardzo delikatny
+nie podrażnia, nie uczula (przynajmniej w moim przypadku)
+nawilża
+koi i uspokaja skórę
+pozostawia lekki film, który wyczuwalny jest dopiero przy zmywaniu
+ wydajny 
+szybko się wchłania
-bezzapachowy (ale to oczywiście jest kwestia względna)
-brak zauważalnego ujędrnienia 

Moja ocena: 4-/5




Myślę, że osoby, którym zależy tylko na nawilżeniu będą z niego zadowolone.
Dla mnie był ok. Nie podrażnił mnie i nie uczulił. Ładnie nawilżał i koił moją skórę. Niewykluczone, że jeszcze kiedyś do niego powrócę, ale póki co szukam dalej ;) 

Macie swoje ulubione kremy pod oczy?  Jakie się u Was sprawdzają, a do jakich na pewno nie wrócicie? Piszcie koniecznie! :)

Buziaki,Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1