poniedziałek, 13 maja 2013

Moje ulubione produkty do ust! :)

Hej!

Ostatnio była notka, w której pokazałam Wam moje ulubione kosmetyki do makijażu. Celowo pominęłam te do ust, ponieważ chciałam zamieścić je w osobnym poście. 
Produktów do ust mam chyba najwięcej. Często je gubię albo chowam po torebkach, kurtkach i szufladach. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam te moje 'naj' i z kolorówki i z pielęgnacji! 
Jeśli jesteście ciekawe czego często używam, zapraszam :)



Zaczynamy od pielęgnacji:
W tej kategorii mam dwa pewniaki! Do niedawna był to tylko Carmex. Teraz dołączył do niego Tisane. Żółtą tubkę mam zawsze w torebce, natomiast biały słoiczek towarzyszy mi każdego wieczoru :)
(planuję również wypróbować Blistex, jeżeli go znacie, podzielcie się proszę swoją opinią) 


Przechodzimy do błyszczyków:
W tej kategorii mam również dwóch przedstawicieli, których ostatnio używam zdecydowanie najczęściej. 
-Loreal Glam Shine Fresh, o numerze 187 aqua mandarin 
-Bell, Air Flow colour boom 
Lubię naturalny look z bezbarwnymi, błyszczącymi ustami. Jak widzicie produkty te nie są mocno napigmentowane, zostawiają jedynie piękną taflę. 


Trzecia i ostatnia część to pomadki:
Od jakiegoś czasu bardzo rzadko po nie sięgam. Jeżeli jednak decyduje się na którąś, to jest to jedna z tych trzech. Dają lekki, naturalny efekt. 
-Rimmel, 700 nude delight 
-Maybelline, colorsensational 025 pink please 
-Rimmel, 070 airy fairy 
Mogę bez obaw malować się nimi bez lusterka i wiem, że nie zrobię sobie krzywdy ;)

Macie swoje ulubione produkty do pielęgnacji ust, do których ciągle powracacie, czy często testujecie nowości? 
Jakie produkty i kolory Wy preferujecie na ustach?

Buziaki,Magda 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1