piątek, 24 maja 2013

Manicure według Madziak!

Hej!

Dzisiaj postanowiłam wrzucić lekki i mam nadzieję przyjemny post! :)
Jestem maniaczką lakierową na poziomie umiarkowanym, ale zadbane dłonie lubię mieć zawsze. W związku z tym raz na jakiś czas oprócz samej zmiany koloru wykonuję też kilka innych czynności. Jeżeli jesteście ciekawe jak wygląda manicure w moim wydaniu, zapraszam:

'stary' mani, na którym widać już odrosty:

w ruch idzie zmywacz do paznokci 

tak wyglądają moje pazurki w wersji natural :)

 na skórki nakładam krem do rąk i czekam ok 15min. 

Po tym czasie zmywam krem. Odsuwam skórki radełkiem oraz pilniczkiem nadaję pożądany kształt paznokciom.

 odtłuszczam płytkę zmywaczem i maluję paznokcie odżywką, która stanowi dla mnie bazę pod kolorowy lakier.

 czas na kolor! Dwie warstwy lakieru i gotowe! 


A jak Wy wykonujecie swój manicure? jak często zmieniacie kolor? 
Lubicie posty paznokciowe? Piszcze koniecznie!

Buziaki, Magda
PS.Miłego weekendu! 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1