piątek, 17 maja 2013

Antyperspirant, który nie chroni!

Hej!

Przychodzę dzisiaj do Was z produktem, który bardzo mnie rozczarował. Właściwie nie wiem co mnie podkusiło, żeby go kupić. Kilka razy opowiadałam Wam, że Rexona to mój numer jeden i nie zamierzam jej zamieniać na nic innego. No to mam. Postanowiłam zaryzykować i kupić antyperspirant marki Adidas. 


Kupiłam go w Rossmannie za ok 10zł. 


Problemów z nadmierną potliwością nie mam i nigdy nie miałam. Niestety mam wrażenie, że ten produkt nie tylko nie chroni, ale też ten problem poniekąd wywołuje. 


Oprócz tego, że nie chroni przed potem, to niemiłosiernie bieli skórę. 
Na zdjęciu poniżej możecie się przekonać jak bardzo- praktycznie dotknęłam nim tylko dłoni, a już pozostaje biały pasek :(  


Ogólne podsumowanie:
+ładnie pachnie
+produkt stosunkowo tani
-bieli skórę
-brudzi ubrania
-nie chroni przed potem
-wygląda bardzo nieestetycznie 

Moja ocena: 1/5


Nigdy więcej! Mam już nauczkę i z podkulonym ogonem wrócę do Rexony.
Ten produkt oprócz tego, że nie chroni przed potem, bardzo bieli to jeszcze brudzi ubrania. 
Temu Panu już podziękujemy.

Macie swoich faworytów jeżeli chodzi o antyperspiranty? 
a może miałyście jakąś nieudaną przygodę z podobnym produktem? Piszcie koniecznie :)

Buziaki,Magda
PS.Przepraszam, że ten wpis jest trochę chaotyczny, ale piszę go w porywie emocji, kiedy kolejna bluzka została zabrudzona! ;)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1