poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Poszukuję!

Hej!

Przychodzę dzisiaj do Was z pewnym pytaniem i nie ukrywam, że mam wielką nadzieję, że zechcecie mi pomóc :) Do wczoraj używałam dość sporej próbki kremu z Vichy Aqualia Thermal, który był całkiem ok i zapewne za jakiś czas do niego powrócę, jeżeli nie znajdę czegoś lepszego. 


Póki co poszukuję jednak dobrego, treściwego kremu na noc, który nie będzie zawierał parafiny i mnie nie zapcha. Mam skórę normalną, z przetłuszczającą się strefą T. Szukam głównie dobrego nawilżenia i na tym najbardziej mi zależy :)


Myślałam nad Pharmaceris i multilipidowym kremie odżywczym. Miała może go któraś z Was? Może jesteście w stanie polecić mi jakiś inny produkt? 
Chętnie wysłucham wszelkich wskazówek :) 

Dajcie koniecznie znać! :)

Buziaki,Magda
PS.Miłego, słonecznego poniedziałku!



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1