poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nowości kosmetyczne kwiecień 2013!

Hej!

Jako, że denko ma się u mnie bardzo dobrze musiałam wyruszyć na zakupy ;) Trochę się tego nazbierało, ale nie kupiłam ani jednego żelu pod prysznic, z czego jestem bardzo zadowolona :D 
Jeżeli jesteście ciekawe co wpadło do mojego koszyka w kwietniu zapraszam na dalszą część notki.


-wszystkim znana oliwka Hipp. Nie stosuję jej codziennie ale zawsze musi być na mojej półce :)
-Długo szukałam czegoś nowego. Zdecydowałam się jednak na powrót do wody micelarnej do demakijażu Bourjois 
-rękawice do masażu x2- sprawdzają się bardzo fajnie do codziennego użytku. 



-antyperspirant w sztyfcie Adidas (którego Wam nie polecam. Poza koszmarnym bieleniem nie robi nic.)
-Lactacyd z proteinami ryżu i arniką 
-suszona żurawina



-szampon Garnier Ultra Doux (od razu ostrzegam, że szamponów będzie kilka. Mam długie włosy, w związku z czym szampony zużywam bardzo szybko. Kupiłam kilka na zapas, żeby nie 'latać' co tydzień do drogerii ;) 
-szampon Dove do zniszczonych włosów
-odbudowująca odżywka do włosów Dove (ulubiona!) 

- Pisałam Wam kiedyś, że produkty Eveline na stałe goszczą w mojej łazience. Tym razem zdecydowałam się na serum wyszczuplające i ujędrniające
-Nivea żel-krem antycellulitowy, akurat była promocja i postanowiłam przetestować ten produkt 
-szampon Gliss Kur z płynną keratyną
-czarny eyeliner Rimmel, kupiony również na promocji, póki co nie mogę się jeszcze o nim wypowiedzieć 


No dobra, te trzy rzeczy nie były mi jakoś mocno potrzebne, ale same wiecie jak to jest ;) 
-208A a crewed interest 
-209A ole caliente
-32 exotic liras 


Po serii mikrodermabrazji postanowiłam zainwestować w dobry krem nawilżający i wysoki filtr, przygotowując się już na lato. Zdecydowałam się na:
-La Roche Posay Nutritic Intense, nawilżający krem do twarzy
-La Roche Posay Anthelios xl, lekki fluid barwiący z filtrem oraz woda termalna w zestawie

To już wszystkie moje nowości kosmetyczne. Za miesiąc będzie tego na pewno dużo mniej (przynajmniej tak mi się wydaje :D) 

A już w następnej notce: 
DENKO! :)

Dajcie znać czy miałyście, którąś z kupionych przeze mnie rzeczy i czy się u Was sprawdziła :)
A na co Wy skusiłyście się w tym miesiącu?

Buziaki,Magda 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1