piątek, 26 kwietnia 2013

NOTD# 13 Krem brzoskwiniowy!

Hej!

Witam Was po króciutkiej przerwie! Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze :)
Przychodzę dzisiaj znowu z notką paznokciową- mam nadzieję, że jeszcze nie macie ich dość!

Bohaterem dzisiejszego postu będzie mój ostatni nabytek. Lakier Essie- 208A a crewed interest. Nie wiem jak inaczej opisać ten kolor, mi po prostu przypomina krem brzoskwiniowy :) 

standardowo do zrobienia mani użyłam odżywki Eveline jako bazy i lakieru kolorowego.


Jego aplikacja jest trochę mniej przyjemna, niż innych pastelowych lakierów tej marki. Nie powstrzymuje mnie to jednak przed tym, aby nosić go na paznokciach ;)


Bardzo podoba mi się ten kolor! Wygląda pięknie na dłoniach i stopach. Już wyobrażam sobie go przy opalonej skórze :))


Podoba Wam się? Lubicie pastelowe odcienie? 
Co macie aktualnie na pazurkach? :))

Buziaki,Magda
PS.Miłego weekendu! i dajcie koniecznie znać czy nie macie już dość notek paznokciowych  

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1