piątek, 19 kwietnia 2013

NOTD #12 Niebo na paznokciach!

Hej!

Jakiś czas temu zawrócił mi w głowie pewien kolor, od tamtej pory noszę go bardzo często i nie mogę się na niego napatrzeć. Nie przepadam za niebieskim, tym bardziej dziwi mnie fakt, że używam go regularnie :) Chociaż moje paznokcie nie są ostatnio w dobrym stanie postanowiłam, że pokażę Wam to cudo. Zobaczcie same! 


 Moim ukochanym błękitem jest Bikini So Teeny- Essie.
Jako bazy użyłam Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament.  

Aplikacja lakieru jest bezproblemowa. Nie jest za gęsty, ani za rzadki. Taki efekt uzyskałam przy dwóch warstwach. Strasznie polubiłam markę Essie właśnie za to, że nie ma z nimi problemów przy aplikacji oraz za fakt, że wysychają dużo szybciej na paznokciach niż np. Essence.

Lakier ma w sobie małe, srebrne drobinki (mam nadzieję, że tym razem to widać ;), które na paznokciu są raczej niewidoczne. Nie jest to typowy błękit, sama nie wiem jak go określić, niemniej jednak bardzo mi się podoba! :)

Jestem zauroczona tym kolorem i mogłabym patrzeć na niego cały czas! 


Co powiecie na mój błękit? Podoba Wam się?
Jaka jest Wasza ulubiona marka jeśli chodzi o lakiery do paznokci? 
oraz na koniec moje standardowe, ciekawskie pytanie:
Jaki macie aktualnie lakier na pazurkach? 

Buziaki,Magda
PS.Miłego, słonecznego weekendu! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1