piątek, 5 kwietnia 2013

Nivea- maślane nawilżenie ust!

Hej!

Jak pamiętacie dłuuugo wzbraniałam się przed zakupem osławionego masełka firmy Nivea. Pewnego dnia zobaczyłam je na promocji i postanowiłam dać mu szansę :D
Jak możecie zauważyć zapłaciłam za nie 8,49 zł, czyli cena całkiem ok.


producent mówi:

Przede wszystkim zaraz po aplikacji produktu urzekł mnie przepiękny, słodki, ciepły zapach! Jest naprawdę cudowny. Produkt jest tłusty i treściwy. Niestety w moim przypadku trochę bieli usta (nie wiem jak jest z innymi wersjami). Jeżeli chodzi o jego działanie to nie jestem zachwycona. Jest całkiem ok. ale tylko wtedy kiedy mam go na ustach. Kiedy już zniknie efekt nawilżenia utrzymuje się niedługo i konieczna jest ponowna aplikacja. 


Ogólne podsumowanie:
+zapach 
+cena
+dostępność
+chroni usta przed działaniem czynników zewnętrznych
+/-delikatnie nawilża
bieli
-aplikacja, która jest niezbyt poręczna

Moja ocena: 4-/5

Jest to całkiem przyjemny produkt. Dla mnie jego największą zaletą jest zapach. Jeżeli chodzi o działanie znam bardziej nawilżające produkty (mam na myśli Carmex lub Tisane) i to ich używam na noc. Uważam jednak, że jeżeli mamy na celu codzienną ochronę ust jest jak najbardziej ok :)

Znacie ten produkt? Lubicie? 
Sprawdził się u Was czy niekoniecznie?
Dajcie znać! 

Buziaki,Magda
PS.Nie dajmy się pogodzie! :D 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1