środa, 10 kwietnia 2013

Mix zdjęć z minionych tygodni!

Hej!

Dzisiaj jest szaro, buro i ponuro! Humor adekwatny do pogody. Żeby nie zarażać Was swoim pesymizmem przygotowałam trochę zdjęć. Jak zwykle będzie sporo jedzenia, ale mam nadzieję, że nie jest to dla Was żaden problem ;)

zaczynamy od kolejnej wersji kolorowych kanapek!


 koktajl z bananem i awokado przepisu Nisiax jest genialny! kto by pomyślał, że do tej pory nie przepadałam za awokado?


Relaks z gazetą po długim tygodniu :)


zdrowy, niedzielny obiad z młodymi ziemniaczkami! :D

'wietrzenie magazynów' :D 


moje ulubione ostatnio śniadanko


'skromne' zapasy, które pokazywałam Wam ostatnio (dobrze mi idzie zużywanie!) 


kurczak z makaronem i warzywami! Smaczne i szybkie danie :)


 mani&pedi :D

 wspomnienie Wielkanocy. Babka robiona przeze mnie :) 


kawa obowiązkowa!


trochę wiosny podczas zimowej Wielkanocy 


czy mówiłam już Wam, że uwielbiam warzywa?


Udało mi się uchwycić piękne niebo :)


To już wszystko na dzisiaj! Lubicie tego typu posty?
Co u Was działo się w ostatnich tygodniach? 
Zmotywujcie mnie proszę jakimś cudem do pisania pracy licencjackiej! :)

Buziaki,Magda
PS.Życzę Wam (i sobie) duuużo słonka! ;) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1