środa, 3 kwietnia 2013

Lakiery do paznokci- wiosna 2013! + wyzwanie!

Hej!

Chociaż pogoda nie dopisuje, wiosenny nastrój mnie nie opuszcza! 
Zapraszam Was dzisiaj na krótki przegląd lakierów do paznokci na sezon wiosenny 2013! :)

Nie jest ich dużo ale są to kolory, które na pewno zagoszczą na moich pazurkach wiosną. Nie wiem jak Wy ale u mnie zawsze jest tak, że nieświadomie, sezonowo zmieniam barwy :D 
Wiosną zawsze dominują pastele, latem ostre kolory a jesienią i zimą szarości i brązy. 

Tak prezentuje się cała gromadka:

...a tak poszczególni faworyci: 
-Manhattan, Lotus Effect nr.43K fajny, koralowy kolor- lubię go na stopach
-pastelowa brzoskwinia z Wibo, nr 422. Pokazywałam ją tutaj!
-kawowy Inglot, który pasuje mi przez cały rok :) nr.366 pokazywałam go tu!
-oraz moja ukochana, wredna żółć, która ma idealny kolor ale koszmarnie się ją aplikuje. Raz na jakiś czas się na nią porywam :) Widać ją w tej! notce 


 Jak wiecie lakiery Essie pokochałam w tempie ekspresowym. Moi wiosenni ulubieńcy, to:
 -99 Mint Candy Apple 
-219A Bikini So Teeny
-220A Cascade Cool 

Niedługo będziecie mogły zobaczyć je na pazurkach!


To są moi faworyci jeżeli chodzi o wiosnę! 
Odstawiłam nawet swoją ukochaną czerwień i jakoś wcale mnie do niej nie ciągnie.

Wiosny może jeszcze nie czuć w powietrzu ale sam fakt, że raz na jakiś czas świeci słońce wprawia mnie w wiosenny nastrój! :) i nawet ten śnieg już tak mocno nie smuci, bo wiem, że jego dni są policzone!

Chciałam publicznie powiedzieć o wyzwaniu, jakie sobie założyłam (nie ukrywam, że mam nadzieję, że w ten sposób będzie mi łatwiej wytrwać ;).
Pisałam Wam kilkukrotnie, że ZAWSZE z drogerii muszę wyjść z nowym żelem pod prysznic. Ostatnio postanowiłam ogarnąć swoje zapasy i do tej chwili nie mogę wyjść z szoku.
Na ten czas mam 14 produktów do mycia!

Zatem kwiecień dla mnie będzie miesiącem zużywania tych rzeczy i absolutnym zakazem kupowania nowych!



Czy też chomikujecie tak rzeczy? (u mnie uwidacznia się to właśnie w żelach pod prysznic, z innymi produktami potrafię zachować zdrowy rozsądek.)
Jeśli chodzi o lakiery jacy są Wasi faworyci? Zmieniacie kolory sezonowo? 
Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1