poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kremowy żel do mycia twarzy Lirene!

Hej!

Witam Was na początku tygodnia! :)
Jakiś czas temu pisałam Wam, że kończy mi się ulubiona pianka z Marionu. Niestety nie mogłam jej nigdzie znaleźć i postanowiłam zakupić coś innego do porannego przemywania twarzy. Zależało mi na czymś, czego miło będzie używało mi się o poranku. 

Skusiłam się na kremowy żel do mycia twarzy Lirene 



kilka słów od producenta:


skład: 


Co mogę powiedzieć o tym produkcie?
Przede wszystkim przy pierwszym podejściu uderzył mnie intensywny, kwiatowy zapach- jest całkiem ok. Produkt jest bardzo gęsty, kremowy. Przyjemnie aplikuje się go na twarz. Nie podrażnia i nie szczypie, nie przesusza twarzy. 


Ogólne podsumowanie:
+nie podrażnia twarzy, nie wysusza
+wygodna aplikacja 
+nie szczypie w oczy
+ogólnodostępny 
+cena (ok. 11zł)
+/- zapach, dla niektórych może być zbyt intensywny 
-zdarza się, że czasem powoduje mgłę na oczach 

Moja ocena: 4/5


Produkt jest całkiem ok. Fajnie odświeża buzie, nie podrażnia, nie zachwycił mnie jednak na tyle, że do niego powrócę. Jak dla mnie to przeciętniak, ale całkiem przyjemny :) 

Jakie są Wasze ulubione produkty do mycia twarzy? Używacie różnych produktów rano i wieczorem czy stawiacie na jeden? piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda 
PS.Miłego poniedziałku :)) 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1