środa, 13 marca 2013

Wiosenne nowości w mojej szafie! :)

Hej!

Zapraszam Was na kolejnego wiosennego posta, chociaż budząc się dzisiaj przeżyłam szok! Śnieg dalej sypie i nie chce przestać. Mam nadzieję, że wiosna zawita do nas szybciej niż mogłoby się wydawać. 
Wracając do notki, zakupy poczyniłam na przestrzeni kilku tygodni dlatego nie do końca pamiętam ceny- proszę o wyrozumiałość ;) Z góry przepraszam Was za zdjęcia ale pogoda szaleje i nie jestem w stanie nic więcej zrobić ;) 

Od dłuższego czasu chodziła za mną jeansowa koszula, w końcu znalazłam taką jaką chciałam :) Jest jasna, miękka i nie wyglądam w niej jak w kocu :D h&m ok 120zł


Zakupiłam też kilka sportowych rzeczy, w tym krótkie spodenki, w których o wiele lepiej ćwiczy mi się z Ewką (h&m ok.40zł.) oraz udało mi się upolować za połowę ceny koszulkę z Reeboka. 


Kolejną rzeczą jest kwiatowa, ołówkowa spódnica, którą zamierzam wykorzystać na zbliżające się święta. Jest piękna, wiosenna i dobrze leży :) 


Czarna koszulka z wycinanymi serduszkami, pochodzi z Mohito. Niestety nie pamiętam jej ceny ale wydaje mi się, że coś ok 80zł. 


W sh udało mi się upolować spodenki Levisa za 8zł, które świetnie leżą. Zamierzam trochę je podrasować i śmigać w nich całe lato ;) 


Dużo jeansu w dzisiejszej notce, ale nic nie poradzę na to, że bardzo lubię ten materiał :) Kolejną rzeczą jest koszula bez rękawów, co do której nie byłam do końca przekonana ale po zmierzeniu jej zdecydowała się na zakup, h&m 


Oba sweterki ombre pochodzą z Mohito. Są miękkie, miłe w dotyku i baaardzo przyjemnie mi się je nosi. Zdecydowałam się na dwa kolory, bo nie potrafiłam wybrać jednego ;) 


Biała, podniszczana kamizelka pochodzi z Zary, zakupiona jeszcze na wyprzedażach za ok.50zł Uważam, że tego typu ubrań nigdy dość. Kamizelka potrafi całkowicie odmienić strój


Skusiłam się na kolorową koszulkę, która również pochodzi jeszcze z przecen. Jest przewiewna i miła w dotyku, Zara


Dłuższy sweter oversize pochodzi z sh, udało mi się upolować go wczoraj :) Początkowo nie byłam do niego przekonana ale po przymierzeniu przygarnęłam go do siebie za ok. 10zł 


Balerinki pochodzą z CCC, kosztowały ok 60zł i już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła w nich chodzić, bo póki co buty zimowe nie wychodzą z obiegu :( 


 Ostatnią rzeczą jest torebka z Mohito. Poszukiwałam jakiejś jasnej i pojemnej, zdecydowałam się na tą, wygląda bardzo fajnie i lubię ją nosić :) 

Póki co to wszystkie moje zakupy ;) Poszukuję jeszcze jasnych spodni, ale w moim przypadku to nie będzie łatwa sprawa :) Przede mną jeszcze wiosenne porządki w szafie i dokładne rozpoznanie tego co mam i tego czego mi brakuje :)
A Wy co ostatnio zakupiłyście? Który wiosenny trend najbardziej przypadł Wam do gustu?
Piszcie koniecznie!

Buziaki,Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1