piątek, 22 marca 2013

Ulubiony zmywacz do paznokci!

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój ulubiony zmywacz do paznokci. Tak, należę do osób, które widzą różnicę pomiędzy zmywaczami :D Używam go już baardzo długo z małymi przerwami na przetestowanie czegoś nowego ;) jednak za każdym razem wracam do tego produktu. W regularnej cenie kosztuje ok.30zł, ja na promocjach kupuję go za ok 19zł.
W buteleczce mieści się 236,5ml produktu.


Zapewnienia producenta:

Jeżeli chodzi o obietnice producenta ciężko mi się do nich ustosunkować. Nie mam cienkich i łamliwych paznokci, ale nie wiem czy to za sprawą tego produktu, odżywek czy diety.

Za co lubię ten produkt?
zacznę może od początku czyli od opakowania :) podoba mi się zgrabna, dobrze leżąca w dłoni butelka. Duży otwór ułatwia szybką aplikację produktu na wacik.
Zmywacz bardzo szybko rozpuszcza lakier i nie rozmazuje go po paznokciach i palcach. 


Ogólne podsumowanie:
+bardzo sprawnie zmywa lakier
+wygodna butelka, dzięki której aplikacja jest ułatwiona
+produkt jest mega wydajny
+nie wysusza paznokci i skórek
+promocyjna cena w stosunku do wydajności jest bardzo ok.
-nie zauważyłam

Moja ocena: 5/5


Bardzo lubię ten produkt i będę do niego wracać. W kolejce stoi zielona wersja, mam nadzieję, że będzie równie dobra. Pamiętam, że kiedyś moim ulubionym zmywaczem była Rossmannowska Isana, jednak po wypróbowaniu tego spostrzegłam dużą różnicę i zostałam już przy tym :)

A Wy macie swój ulubiony zmywacz do paznokci czy nie widzicie różnicy pomiędzy tymi produktami?Piszcie koniecznie! :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1