poniedziałek, 18 marca 2013

Tisane- w trosce o piękne usta!

Hej!

Jakiś czas temu w Hebe podczas zakupów wrzuciłam do koszyka sławny Tisane, kosztował mnie 8,99zł. Byłam strasznie ciekawa jego działania i tego, czy faktycznie jest lepszy od Carmexu, który z resztą uwielbiam! Jeżeli jesteście zainteresowane moją opinią, zapraszam! 


zapewnienia producenta:

Pierwszy raz spotykam się z produktem, który spełnia WSZYSTKIE obietnice producenta! 
Używam go na noc, kładąc grubszą warstwę. Usta na drugi dzień są miękkie, nawilżone i zregenerowane. Stosował go również mój chłopak, którego usta były w opłakanym stanie. Ten produkt poradził sobie w zaledwie trzy dni! 

Ogólne podsumowanie:
+świetnie nawilża
+regeneruje spierzchnięte usta
+cena
+przyjemny zapach
+długo utrzymuje się na ustach
-minusów nie zauważyłam 

Moja ocena: 5/5


Pokochałam ten produkt w kilka dni! Teraz już zawsze będzie w moim 'koszyku nocnym'. 
Za jakiś czas planuję również zakup pomadki Tisane, słyszałam jednak, że nie jest ona już tak dobra. Wiadomo Wam coś o tym? :)


Używałyście kiedyś tego niepozornego balsamu? Dajcie koniecznie znać jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji ust! 

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1