czwartek, 7 marca 2013

Testuję z Maliną Noble Health Double Detox moje przemyślenia.

Hej!


Jakiś czas temu na Malinowym blogu zostałam wybrana do testowania suplementu diety, którego zadaniem jest oczyszczenie organizmu.



Po kilku dniach przyszła do mnie przesyłka a w niej: 



Zapewnienia producenta: 


 Opakowanie produktu:

Na początku dodam, że chciałam tylko oczyścić organizm z nagromadzonych toksyn (tak jak obiecuje producent). Staram się odżywiać zdrowo i nie liczyłam na spadek wagi.  

Moje spostrzeżenia:
Już po kilku dniach zauważyłam, że wystarczają mi mniejsze porcje posiłków, szybko stawałam się syta. Po ok. 2 tyg. spostrzegłam, że nie mam wcale ochoty na słodycze, co jest u mnie dość dziwne ;) 
i tak naprawdę na tym kończą się moje obserwacje. Nic więcej nie zauważyłam. 
Waga drgnęła o kilogram ale wydaje mi się, że to bardziej dzięki ćwiczeniom. Stan cery nie pogorszył się w żadnym stopniu w ramach oczyszczania, wszystko pozostało bez zmian. Wydaje mi się jednak, że miesiąc to za mało aby w pełni móc ocenić działanie tego produktu. 


Jestem zadowolona z tego, że mogłam przetestować ten produkt i na swoim przykładzie ocenić jego działanie. 

Czy wrócę do tego produktu?
Moim celem było oczyszczenie organizmu z toksyn, ciężko mi powiedzieć czy tak się stało czy nie. Do tego produktu raczej nie wrócę, ale spróbuję jakiejś diety oczyszczającej organizm. (jeżeli różnica będzie  widoczna na pewno Was o tym poinformuję) Głęboko jednak wierzę w to, że odpowiednio zbilansowana dieta i spora porcja ruchu każdego dnia wystarczą.

Fakt, że produkt ten otrzymałam do testów w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.  

A Wy używacie suplementów? Jeśli tak to jakich? A może stosowałyście jakieś diety oczyszczające organizm? Chętnie o nich poczytam, piszcie koniecznie! :) 

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1