piątek, 15 marca 2013

Suchy szampon Batiste- o co tyle szumu?!

Hej!

Pewnie każda z Was słyszała o kultowych już szamponach Batiste. Strasznie chciałam je wypróbować! Z pomocą przyszła Asia, której jeszcze raz serdecznie dziękuję :) W moje ręce trafiły trzy warianty znanych szamponów. Testy rozpoczęłam od wersji do ciemnych włosów, bo ta ciekawiła mnie najbardziej ;) 


 zapewnienia producenta: 

Do szamponu mam dwa 'ale' poza dostępnością. 
Po pierwsze nie rozumiem po co producent zapewnia, że produkt jest do włosów ciemnych skoro bieli tak samo: 

Drugi problem przeszkadza mi jednak o wiele bardziej. Strasznie zdziwiłam się gdy po użyciu szamponu, wmasowaniu go i wyczesaniu miałam... brudne czoło! 
Wydawało mi się, że może coś źle zrobiłam, po kilku dniach postanowiłam znowu spróbować, z innej odległości, z mniejszą ilością produktu itp itd za każdym razem jest tak samo. 


Co do podstawowych właściwości suchego szamponu jest ok. Włosy są długo odświeżone, uniesione, zapach produktu również nie jest drażniący. 

Ogólne podsumowanie:
+dobrze odświeża włosy i efekt utrzymuje się długo
+delikatny zapach
+wydajny
+delikatnie unosi włosy
-bieli włosy tak samo jak inne produkty tego rodzaju
-brudzi skórę 
-dostępność

Moja ocena: 3/5
Daję mu tróję za dobre odświeżenie, ale nie zasłużył na wyższą ocenę za wyżej wymienione minusy.


W kolejce czekają dwa inne suche szampony Batiste. Mam nadzieję, że sprawdzą się u mnie lepiej niż bohater dzisiejszego posta. Jeżeli chodzi o samo odświeżenie moim zdaniem jest bardzo podobne do naszej Rossmannowskiej Isany. Póki co jednak wypowiadam się tylko o tej wersji. 

Miałyście okazję używać suchych szamponów Batiste? Jakie są Wasze ulubione, dostępne na naszym rynku? Piszcie koniecznie! :)

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1