środa, 6 marca 2013

Puszyście kremowe masło do ciała- Perfecta!

Hej!

Na Biedronkowej promocji skusiłam się na szybko m.in. na dwa masła do ciała: pomarańczowe i kakaowe. Dzisiaj chciałabym zrecenzować Wam to drugie.
Za 8,99zł. otrzymujemy 225ml. produktu.



Zapewnienia producenta:

Opakowanie:
Masło zamknięte w ładnym, solidnym słoiczku. Taka forma aplikacji odpowiada mi najbardziej. Możemy wydobyć pożądaną ilość produktu :)

Konsystencja:
Produkt jest faktycznie puszysty i kremowy, jego konsystencja bardzo mi się podoba i sprawia, że przyjemnie rozsmarowuje się go na ciele.

Zapach:
Słodki, kakaowy ale nie jest drażniący. 

Działanie:
I tu zaczynają się schody. Niestety kupując w pośpiechu nie rzuciłam okiem na skład. Zawsze kojarzyłam Perfectę z dobrym (jak dla mnie) składem. Nic bardziej mylnego! Nieźle się wkurzyłam kiedy dostrzegłam parafinę na drugim miejscu w składzie! Pomyślałam jednak, że nie ma się co stresować, może tym razem będzie lepiej. Już po pierwszym użyciu tego produktu wiedziałam, że się nie polubimy. Parafina daje złudny efekt nawilżenia, a skóra jest w takim samym stanie jak była. Szkoda, bo zakupiłam produkt w miesiącach zimowych, gdzie faktycznie tego nawilżenia potrzebowałam. 


Ogólne podsumowanie:
+cena
+produkt ogólnodostępny
+miły zapach
+przyjemna konsystencja
+szybko się wchłania
+poręczne opakowanie
-parafina wysoko w składzie!
-działanie


Moja ocena: 2/5


Niestety pomimo dużej ilości zalet nie lubię tego kosmetyku ze względu na jego kiepskie działanie, które przecież jest najważniejsze. Bardzo żałuję, że zakupiłam aż dwa opakowania i zdecydowanie więcej do nich nie powrócę.


Przyznam szczerze, że jest to dla mnie nauczka, żeby nie kupować czegoś na szybko. Używam żeby zużyć, ale nie jestem z niego zadowolona.

Znacie ten produkt? Lubicie? Może Wy macie o nim lepsze zdanie?
Dajcie koniecznie znać! :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1