niedziela, 10 marca 2013

Powiew wiosny! Zakupy do domu :)

Hej!

Jako, że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami postanowiłam odświeżyć trochę mieszkanie. 'Zachorowałam' na białe dodatki, ale też i wyraziste kolory :)
Zakupy jakie możecie zobaczyć poczyniłam na przestrzeni kilku tygodni dlatego nie do końca pamiętam wszystkie ceny, mam nadzieję jednak, że mi to wybaczycie. Jeżeli jesteście ciekawe co zakupiłam, zapraszam

-kolorowe poszewki, które są z tyłu pochodzą z Ikei, koszt ok. 15zł za sztukę
-biała poduszka Pepco ok.20zł 


-osłonki na doniczki, Ikea ok. 10zł
-świeczki, Ikea 


Do tej pory nie miałam po drodze do Pepco, teraz jednak znalazłam je blisko od siebie. Udało mi się zakupić piękne talerze w naprawdę niskich cenach!  
-białe 4,99zł
-czarny 9,99zł


-w Rossmannie na promocji upolowałam odświeżacz do pokoju o zapachu mango ok. 10zł
-świeczka z Air Wick- 14,99 pachnie przepięknie!
-świeczka z Biedronki za ok 6zł 


W Pepco dorwałam jeszcze białe,wiklinowe serce na patyku, które stoi już w doniczce i wygląda świetnie. Zakupiłam również maty bambusowe oraz mini paterę na mydło i pojemnik. Oto mój pomysł na wykorzystanie łazienkowych dodatków (w pojemniku są waciki) 


Jestem zachwycona efektem! 


Od dłuższego czasu poszukiwałam ładnego lusterka, znalazłam je w home&you za 99zł, wygląda pięknie! 


Z okazji zbliżającej się wiosny postanowiłam odpicować mój stojak na pędzle, który z żółtego zamienił się w śnieżnobiały. Wygląda teraz bardzo schludnie i jakoś tak czyściej :D 

To już wszystkie nowości, które zagościły w moim domu.
Wiosno przybywaj! :)
Wpadło Wam coś w oko? A może same upolowałyście coś ciekawego do domu w ostatnim czasie?
Piszcie koniecznie!

Buziaki, Magda
PS.Miłego poniedziałku! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1