poniedziałek, 25 marca 2013

Nowości kosmetyczne, marzec 2013!

Hej!

Jak wiecie ostatnio zrobiłam spore zapasy kosmetyków. W tym miesiącu nie szalałam więc z zakupami i nabyłam rzeczy tylko najpotrzebniejsze ;) 
Nie ma tego wiele ale jeżeli jesteście ciekawe co kupiłam, zapraszam! 

-Colgate Plax Whitening (odradzam Wam ten płyn do płukania jamy ustnej, ma okrutny smak!)
-Tisane w słoiczku kupiony na samym początku miesiąca 8,99zł
-Nivea, Harmony time zakupiona na promocji za ok 10zł.  


 -szykuje się kolejna recenzja płynu micelarnego :) Lirene
-z tej samej serii zakupiłam również żel do mycia twarzy za ok 13zł.
-pomadka Rimmel w kolorze 006 pink blush 

-perfumy Lolita Lempicka, uwielbiam ten zapach!
-żel do utrwalenia brwi Wibo, ok 10zł
-dwa przepiękne lakiery do paznokci: 220A Cascade Cool i 219A Bikini so Teeny, Essie.

To już wszystkie marcowe zakupy! Jestem z siebie dumna ponieważ kupiłam tylko rzeczy potrzebne lub te, których zakup planowałam już jakiś czas. No może poza żelem pod prysznic, ale to już chyba tradycja. 

A co Wy kupiłyście w marcu? Szalejecie z zakupami czy zużywacie zapasy? 
ja koniecznie muszę przestawić się na tryb zużywania, którego efekty będziecie mogły ocenić w denku! :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1