piątek, 8 marca 2013

NOTD #9 Wiosna, wiosna!

Hej!

Witam Was w ten piękny dzień! :) Przede wszystkim życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń (tych babskich i tych trochę mniej) oraz tego abyście były szczęśliwe każdego dnia! :)

Daaawno już nie było notki 'paznokciowej'. Bohaterem dzisiejszego posta jest zapomniany przeze mnie lakier z H&M, który jeszcze o dziwo nie zasechł (mam nieprzyjemne doświadczenia z lakierami tej firmy.) 


Różowo-wrzosowo-pastelowy odcień wygląda bardzo świeżo i schludnie na pazurkach. 


Do zrobienia mani użyłam: 
-baza Eveline 8w1
-lakier h&m light purple 
-Eveline 3w1 wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz



 Lakier niestety nie należy do najtrwalszych i pomimo tego, że pokryłam go produktem z Eveline zaczął szybko odpryskiwać. Ostatniego dnia żeby odwrócić uwagę od odprysków pokryłam dwa paznokcie topem z Essence i było ok :)


Podoba Wam się mój pastelowy mani? Lubicie takie kolory?
Moje standardowe pytanie do Was: Jaki lakier macie aktualnie na pazurkach?
Jestem bardzo ciekawa. Piszcie koniecznie :)

Buziaki,Magda 
PS.Słonecznego weekendu! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1