czwartek, 28 marca 2013

NOTD #10 Róż i już! Essie + Wyzwanie!

Hej!

W listopadzie pokazywałam Wam mój pierwszy lakier firmy Essie. Sprawdził się u mnie na tyle dobrze, że kolekcja rozrosła się znacznie, a inne lakiery przestały mnie kusić.
Dlaczego? A no dlatego, że utrzymują się na moich paznokciach tydzień. Wysychają stosunkowo szybko, nie odpryskują i nie muszę na nie kłaść żadnego nabłyszczacza. 

Tutaj prezentuję lakier w czwarty dzień. Dodam jeszcze, że przeżył sprzątanie w mieszkaniu i zmywanie naczyń. 


Do wykonania mani użyłam:
-Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
-Essie, Cascade Cool 220A 


Bardzo podoba mi się ciepły, pastelowy kolor. Przyjemnie się go nosi i pasuje do większości rzeczy :) 
Wiem, że wiosną będę często do niego wracać.



Jak podoba się Wam mój mani? :)
I standardowe pytanie z czystej ciekawości:
Jaki lakier macie aktualnie na paznokciach?
Jakie marki są Waszymi ulubionymi jeśli chodzi o lakiery?


Zapewne pamiętacie jak na początku marca mówiłam Wam o swoim postanowieniu.
I wiecie co? Jestem z siebie strasznie dumna ponieważ udało mi się!
Przez cały marzec nie zjadłam żadnych czekoladek, cukierków, batoników, ciastek czy innych kusicieli! Nie było łatwo, szczególnie wtedy kiedy mój partner zajadał się przy mnie ciastkami!

Jeszcze nie wiem jak, ale jakoś muszę się wynagrodzić!
(oby nie wielkim ciastkiem!) ;)


Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1