środa, 20 marca 2013

Dziękuję! Pierwsze urodziny owszystkimcomnieotacza!

Hej!

Ciężko mi w to uwierzyć, że już minął rok od kiedy jestem z Wami, a Wy jesteście ze mną :)
Pamiętam niepewność, która towarzyszyła mi przy publikowaniu pierwszego posta. Wątpiłam wtedy, że ktokolwiek będzie chciał czytać moje wypociny. 

Dziękuję, że wciąż jesteście! Czytacie, komentujecie i zaglądacie do mnie!

źródło: przepisy.com

Myślę, że jest to czas aby zrobić małe podsumowanie. 

Na blogu pojawiło się:
 5773 opublikowanych komentarzy
163 posty
mam 322 wspaniałych obserwatorów, 
a liczba wyświetleń wynosi ponad 57 000, w co ciężko mi uwierzyć!

Z całego serca serdecznie dziękuję, że jesteście ze mną i mam nadzieję, że zostaniecie najdłużej jak tylko się da! :) Jesteście wspaniałe!

Buziaki, Magda 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1