wtorek, 26 marca 2013

Czy polecam płyn micelarny z Lirene?

Hej!

Jeżeli macie już dość moich notek odnośnie miceli, płynów dwufazowych, mleczek itp dajcie mi koniecznie znać! :) ciągle poszukuję ideału dlatego też zasypuję Was tego typu postami.
Jeżeli jesteście ciekawe moich poczynań zapraszam! 



zapewnienia producenta:


Opakowanie:
Standardowe jak na firmę Lirene. Łatwo się otwiera, brak możliwości połamania paznokci ;)
Otwór na płyn jest idealnych rozmiarów, dozuje odpowiednią ilość produktu. Koszt to 12,99zł za 200ml. płynu

Zapach:
Bardzo przyjemny, kwiatowy ale delikatny.

Działanie:
Szybko i sprawnie radzi sobie z pudrem. Jeżeli chodzi o makijaż oka musimy dać mu trochę czasu. Radzi sobie z tuszem ale nie jest to efekt 'wow!' Podczas mycia buzi żelem zauważam, że jednak trochę tuszu zostaje. Nie podrażnia, nie szczypie i nie klei się. 


Ogólne podsumowanie:
+poręczne opakowanie
+produkt jest wydajny
+ładny, kwiatowy zapach
+nie klei się
+nie podrażnia, nie powoduje mgły
+nie wysusza
+atrakcyjny cenowo
+/- zmywanie mocniejszego makijażu


Moja ocena: 3+/5


Jak dla mnie produkt jest 'średniakiem'. Nie jest zły ale nie jest też nadzwyczaj skuteczny. 
Bardzo polubiłam jego zapach. Zapewne do tego płynu micelarnego już nie powrócę ale fajnie było go sprawdzić. 

Lubicie Lirene? Znacie ten produkt?
Zostajecie przy jednym kosmetyku do demakijażu czy szukacie ciągle czegoś idealnego? (tak jak ja)
Piszcie koniecznie! :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1