środa, 27 lutego 2013

Tanie hity kosmetyczne! #8

Hej!

Kolejna notka z serii hitów kosmetycznych i kolejny produkt z Isany :) Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam piankę do golenia nóg o zapachu brzoskwiniowym, która moim zdaniem zasługuje na miano taniego hitu kosmetycznego. Jej cena to koszt 5zł za 150ml. a jakość porównywalna do tych wyższych cenowo. 



Zapewnienia producenta:

Opakowanie:
Standardowe w kolorze biało-brzoskwiniowym,dozuje odpowiednią ilość produktu. 

Konsystencja:
Pianka jest twarda, zbita ale łatwo rozprowadzić ją na ciele. 

Zapach:
Bardzo przyjemny, faktycznie brzoskwiniowy, delikatny. Nie utrzymuje się długo na skórze.



Ogólne podsumowanie:
+nie podrażnia
+ładny, delikatny zapach
+produkt jest wydajny
+dostępny w każdym Rossmannie 
+atrakcyjna cena
-minusów nie znalazłam

Moja ocena: 5/5


Jak widzicie nawet po 'rozbiciu' piana jest dość gęsta:


Jeżeli jeszcze nie stosowałyście polecam serdecznie wypróbować. Mnie ten produkt pozytywnie zaskoczył i z przyjemnością będę do niego wracać. 


Znacie, nie znacie? Lubicie? Używacie pianek do golenia? 
Całkiem niedawno używałam też żelu z Joanny i też był również ok :) 

Jakie produkty z Isany możecie mi polecić? (krem do rąk i żel pod prysznic dzielnie mi towarzyszą ;) 

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1