wtorek, 5 lutego 2013

Sleek Line- szampon, który miał mnie w sobie rozkochać.

Hej! 

Przyznam szczerze, że długo zastanawiałam się nad recenzowaniem tego produktu. Ostatecznie jednak stwierdziłam, że jest to blog o tematyce m.in. urodowej więc mogę Wam pokazać nawet takie trywialne rzeczy jak szampon ;)

Mam długie włosy, które mogłyście zobaczyć TU i TU. W związku z tym nie chcę ich dodatkowo obciążać dlatego też często decyduje się na szampony mające dodać objętości w nadziei, że przynajmniej nie obciążą mi włosów ;) Tak było i tym razem. Pokusiłam się o zakup szamponu z firmy Sleek Line, za który zapłaciłam 22zł. w sklepie fryzjerskim. 



Zapewnienia producenta:
 Przeznaczony do włosów cienkich, suchych i delikatnych, zwiększa objętość u nasady, nawilża nie obciążając włosów. Nadaje gęstości, miękkość i pogrubienie włókna włosowego. Chroni przed wpływem czynników zewnętrznych. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu. Nadaje się do częstego stosowania.



Opakowanie i forma aplikacji:
Produkt znajduje się w dużej litrowej butelce (dokupiłam pompkę żeby ułatwić sobie aplikację i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolona) 

Konsystencja:
Szampon jest dość gęsty, trochę jakby żelowy. Dobrze się pieni i nie ma problemu podczas spłukiwania go z głowy. 

Zapach:
Tak jak wszystkie produkty tej firmy pachnie bardzo ładnie, trochę tak hmm fryzjersko :)

Działanie:
Od szamponu wymagam dwóch rzeczy. Po pierwsze tego aby dokładnie mył moje włosy, po drugie aby ich nie obciążał. O ile w pierwszej kwestii co do tego produktu jestem prawie pewna, to już z drugą nie jest tak fajnie. Niestety już na drugi dzień zauważam, że włosy są oklapnięte, ciężkie i nie wyglądają za dobrze (dodam tylko, że z innymi szamponami nie miałam takiego problemu). 

Ogólne podsumowanie:
+duże opakowanie, które ja lubię
+wydajność
+ładny, świeżo-słodki zapach
+dobrze się pieni, łatwo spłukuje
+atrakcyjna cena 
+nie plącze włosów
-nieco obciąża
-bez pompki aplikacja go mogłaby być trochę utrudniona 

Moja ocena: 4-/5



Uważam, że ten produkt jest średni ale za tą cenę warto przetestować (może komuś będzie odpowiadał bardziej niż mi), ja już do niego nie wrócę ze względu na to, że trochę obciąża mi włosy a poza tym lubię testować nowości ;)

Jakiego szamponu używacie aktualnie? Z jakiego jesteście najbardziej zadowolone? 
Przyznam szczerze, że po wykończeniu tego produktu zechcę trochę odpocząć od butelek XXL i potestuję trochę drogeryjny asortyment :) Polecacie jakiś konkretny? :)

Buziaki,Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1