czwartek, 28 lutego 2013

Projekt denko luty 2013!

Hej!

Luty minął mi pod znakiem podróży, które w moim wypadku nie służą denkowaniu ale i tak jest całkiem nieźle. Jeżeli jesteście ciekawe co udało mi się zużyć zapraszam! 



-antyperspirant Rexona, ulubieniec ulubieńców, ciągle do niego wracam
-peeling enzymatyczny Perfecta dłuższa recenzja tutaj! mam już kolejne opakowanie, bardzo się z nim polubiłam
-Ziaja maska regenerująca, dobrze wiecie, że bardzo lubię te maseczki :)


-Lactacyd, płyn do higieny intymnej, kolejne opakowanie już w użytku 
-Original Source, żele tej firmy są moimi ulubieńcami, tutaj akurat fenomenalny zapach malin



-denko w wersji męskiej: perfumy Calvin Klein euphoria- przepiękny zapach 
-Currara, mocny, słodki zapach idealny na zimne dni :)


-krem pielęgnujący, kojący do cery bardzo wrażliwej Alterra, szybka recenzja tutaj! fajnie mi się go używało, był wydajny i skuteczny, możliwe, że do niego kiedyś powrócę 
-orzechowe masło do ciała TBS, o którym mówiłam tutaj! do tej wersji zapachowej nie powrócę, ale inne już czekają w kolejce
-suchy szampon Beauty Formulas, więcej tutaj nie powrócę do niego ze względu na słabe odświeżenie 


-jajeczko Eos kiepsko sprawdzało się w zimowe dni ale było baaardzo wydajne. Mówiłam o nim tutaj!
-podkład Maybelline 24h super stay, lubię podkłady tej firmy i używam już następny :)

Tak prezentuje się lutowe denko! zrobiłam już takie zapasy (które widziałyście w nowościach kosmetycznych), że nawet nie wypada mi iść na zakupy :)
A jak Wasze zużycia w tym krótkim miesiącu?  

Buziaki,Magda 




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1