niedziela, 24 lutego 2013

Nowości kosmetyczne u Madziak #4

Hej!

Już dawno nie pokazywałam Wam moich nowości kosmetycznych. Zapraszam więc na posta związanego z produktami, które w ciągu ostatnich tygodni wpadły w moje ręce.

Od przemiłej Asi (klik!) otrzymałam kilka produktów, które już dawno chciałam przetestować. 
-peeling do ciała Soap&Glory o genialnym zapachu
-krem do mycia twarzy Liz Earle i ściereczkę muślinową
-próbki


Oczywiście w przesyłce nie mogło zabraknąć suchych szamponów Batiste, o których tyyyle słyszałam. Asia dorzuciła też Sun Beam-Benefit i mineralny Bronzer BM. Jestem bardzo zadowolona z produktów, które otrzymałam i jeszcze raz serdecznie dziękuję! :) 



Potrzebowałam odżywki do włosów i skusiłam się na Dove-pachnie przepięknie. Przypadkiem zakupiłam też żel z Isany, o którym ciągle zapominałam. Zapach melona i gruszki przywołuje lato i wakacje. 



Na blogu u Aliny (klik!) udało mi się wgrać dwa Carmexy, których nigdy jak dla mnie za wiele :) Po długiej walce skusiłam się też na osławione masełko Nivea o przepięknym zapachu wanilii i makadamii.



Maślany zbiór zasilił produkt z The Body Shop o zapachu mango. Trafiłam na świetną promocję i zapłaciłam tylko 34zł :) Wygrałam również róż z Alverde na blogu u Kasi (klik!), który w rzeczywistości okazał się bardziej czerwony niż różowy :) 



Kiedy usłyszałam o przecenie w Biedronce postanowiłam wstąpić. Zakupiłam dwupak żeli Original Source o zapachu malinowym i liczi za 10zł. Skusiłam się też na masła do ciała po 8,90zł za każde z Perfecty: pomarańcza i wanilia oraz kakao. Tusz 2000calorie powoli dobija dna a jego następcą będzie Masterpiece również z Max Factora. 



Uff! To by było na tyle! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam!
Jakie nowości ostatnio Wam wpadły w ręce? Używałyście któregoś z tych produktów?
Piszcie koniecznie! :)

Buziaki,Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1