poniedziałek, 4 lutego 2013

NOTD #9 Kawa z mlekiem na dobry początek dnia!

Hej! 

Zapraszam na szybki, lekki poniedziałkowy post!
Po ostatnich kolorowych szaleństwach przyszła pora na stonowane paznokcie. Padło na lakier z Inglota, o którym jakimś cudem zapomniałam 


Jest to kolor kawy z dużą ilością mleka, lekko wpadający w szarość. Wydaje mi się, że na zdjęciach bardziej wygląda na szary, w rzeczywistości jednak kawę przypomina ;)

Na jednym paznokciu postanowiłam zrobić delikatny wzorek. Tym razem zrezygnowałam z brokatowego zdobienia. Użyłam złotego lakieru, którym 'pociapałam' paznokieć :)



Użyte lakiery:
-Eveline 8w1 jako baza oraz Eveline 3w1 jako wysuszacz
-kawowy Inglot 366
-złoty lakier, kupiony na bazarku Magic Visage nr.10 (pokazywałam Wam go TUTAJ



Co sądzicie o moich kawowych paznokciach? :) 
Jaki lakier aktualnie Wy nosicie??

Buziaki,Magda
PS.Wszystkim życzę miłego poniedziałku! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1