poniedziałek, 18 lutego 2013

Mix zdjęć #7 z minionych tygodni!

Hej!

Witam Was po krótkiej przerwie! Za mną pobyt w górach, mnóstwo dobrej zabawy i ogrom pysznego jedzenia! Zapraszam na mix zdjęć z ostatnich tygodni, standardowo pojawi się sporo fotek moich posiłków ale to już pewnie wiecie :) 


zaczynamy na słodko! Pączki w Tłusty Czwartek










najczęściej używane pędzle w wersji czystej :) 





niedzielna grzanka z pastą rybną- wyszła przepyszna! 





podczas tworzenia nowej notki- tutaj akurat projekt denko :)





Kolacja- pieczone pomidory nadziewane twarogiem z groszkiem





Syropy do kawy to zdecydowani ulubieńcy tej zimy! 





Pierwsze, własnoręcznie robione pesto...




...i pierwsza własnoręcznie robiona tarta na spodzie razowym! :)




Koktajl z przepisu Szusz, w którym jestem zakochana! (banany, mleko, jogurt, masło orzechowe) 




Teraz czas na kilka zdjęć z gór. Drugiego dnia dopadła nas straszna śnieżyca, dzięki czemu śniegu nie zabrakło nam do końca pobytu!  




Pierwszy raz w życiu miałam na nogach deskę i przepadłam! Narty poszły w odstawkę, a ja walczyłam o każdy zjazd! Na szczęście szło mi coraz lepiej! 





Walentynki były bardzo słodkie...




Na koniec chyba moje ulubione zdjęcie! I jak nie kochać zimy?!




Ogłaszam publicznie, że ja już zimą się nacieszyłam i wyczekuję cieplejszych dni!
Ciesze się, że wróciłam do blogowania. Mam straszne zaległości, które postaram się jakoś nadrobić! 

Opowiadajcie mi koniecznie co u Was słychać, czy podobają Wam się tego typu notki i czy też wypatrujecie już wiosny! :)

Buziaki, Magda 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1