środa, 2 stycznia 2013

Vichy- Normaderm, żel głęboko oczyszczający. Mój faworyt!

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z szybką recenzją. W maju opowiadałam Wam o swojej nie do końca udanej przygodzie z OCM. Po całej akcji została mi masa wyprysków. Szukałam czegoś dla problematycznej cery. Czy ten produkt się sprawdził? 


Zapewnienia producenta:


Konsystencja:
Typowo żelowa, wystarczy niecała pompka aby dokładnie umyć twarz. Bardzo dobrze się pieni i dość ciężko spłukuje. Potrzeba użyć dużo wody dlatego używam go wieczorem pod prysznicem.

Zapach:
Dość mocny, świeży ale może się niektórym nie  podobać, wiadomo o gustach się nie dyskutuje ;) Dla mnie jest przyjemny.

Działanie:
Początkowo się z tym produktem nie polubiłam, miałam wrażenie, że wysuszył mi cerę. Przy kolejnym podejściu zauważyłam, że fajnie radzi sobie z makijażem, genialnie oczyszcza i przygotowuje do dalszych zabiegów. Używam go wieczorem. Niestety trochę ściąga skórę ale mi to nie przeszkadza, bo i tak po nim stosuję różne kremy i kremiki. Zauważyłam natomiast znaczną poprawę kondycji skóry. Po nieudanym OCM szybko nie było śladu na mojej buzi! :) 


Wcześniej używałam go dwa razy dziennie. Od września oczyszczam nim twarz tylko wieczorem. Możecie zauważyć jakie niewielkie jest zużycie jak na taki czas. Produkt jest mega wydajny! 



Ogólne podsumowanie:
+ładnie oczyszcza, odświeża skórę
+jest mega wydajny
+dobrze się pieni
+przyjemnie pachnie
+doprowadził stan mojej skóry do ładu 
+posiada pompkę przez co aplikacja nie jest kłopotliwa
-ściąga skórę, może wysuszać
-cena (w promocji zapłaciłam za niego 40zł.)

Moja ocena:
5/5

Czy wrócę do tego produktu ponownie?
Zdecydowanie tak! Żel zdecydowanie 'podpasował' mojej buzi i nie widzę sensu zmiany czegoś, co świetnie się sprawdza :) 

Znacie ten produkt? A może stosujecie OCM i u Was się sprawdza? Dajcie znać w komentarzach. Chętnie się dowiem co Wam służy :)

Buziaki, Magda 
PS.Właśnie dopiero zauważyłam, że nie umieściłam go w ulubieńcach roku! :( Skleroza! :( 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1