wtorek, 22 stycznia 2013

Nowości kosmetyczne u Madziak #4

Hej!

Całkiem niedawno pokazywałam Wam trzecią część nowości a już dzisiaj przychodzę z czwartą. Dzieje się tak za sprawą denka, które ma się bardzo dobrze :) Jeżeli jesteście ciekawe co zakupiłam tym razem, zapraszam!

-żel do mycia twarzy Vichy, Normaderm. Trafił się na promocji więc kupiłam kolejne opakowanie recenzja TUTAJ
-Lirene, aktywny krem na zimę. Potrzebowałam czegoś na aktualną pogodę, moja skóra się przesuszyła i kiepsko reaguję na częstą zmianę temperatur. Ma w składzie parafinę, której nie znoszę ale mam nadzieję, że tym razem będzie ok. 


-Eveline, paznokcie twarde i lśniące jak diament. Tak wiem, że wielu osobom te odżywki zrobiły krzywdę. Był nawet taki moment, że stwierdziłam, że więcej ich nie kupię. Ochłonęłam i doszłam do wniosku, że jeżeli do tej pory nie zrobiły mi nic złego to już raczej nie powinny ;) Używam ich jako bazy pod lakier kolorowy albo solo.
-Iwostin, łagodzący lipo-protektor pod oczy. Już długo rozglądałam się za dobrym kremem pod oczy, zdecydowałam się na ten i mam nadzieję, że spisze się dobrze.
-Ziaja, maseczki do twarzy. Moje ulubione, uzupełniam zapas :)


-promocja Rossmannowska -40% kusi, fajnie się złożyło, bo właśnie kończy mi się podkład. Zdecydowałam się na Maybelline Affinitone 24.
-Isana, brzoskwiniowa pianka do golenia. Mam cichą nadzieję, że to będzie mój hit! 
-kolejne opakowanie Perfecta, peeling enzymatyczny recenzja TUTAJ. Chciałam zakupić coś nowego do testów, jednak nie znalazłam nic ciekawego a potrzebowałam go na już! :) 


oraz oczywiście coś na ząb
-orzeszki sojowe
-krakersy z pomidorami i bazylią :) 
Strasznie polubiłam te Rossmannowskie przysmaki. Zawsze coś mnie kusi. Lubię mieć w torebce jakąś przekąskę żeby nie chodzić głodna albo nie kupować niezdrowych rzeczy.

Czy tylko ja lubię Rossmannowskie 'eco przekąski'? czy Wam też przypadły do gustu? :)
Skusiłyście się na coś z promocji -40%?  A może miałyście którąś z prezentowanych przeze mnie rzeczy?

Buziaki,Magda 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1