czwartek, 10 stycznia 2013

Nowości kosmetyczne u Madziak #3

Hej!

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj kilka nowości w mojej kosmetyczce. Parę rzeczy dostałam, a resztę kupiłam całkiem niedawno, bo jak wiecie denko u mnie ma się nadzwyczaj dobrze :) 

-Oriflame, rozświetlający balsam do ciała. Pachnie bardzo przyjemnie i fajnie rozświetla ciało. 
-Oriflame, płyn do kąpieli/żel pod prysznic z tej samej kolekcji. Przyjemny, ciepły zapach.


-Playboy, Play It Sexy- całkiem fajny zapach, od kiedy je dostałam często mi towarzyszą. 


-Eveline, Termoaktywne serum modelujące talie, brzuch i pośladki. Jak już Wam pisałam, balsamy tej firmy są ze mną zawsze.
-Lactacyd Femina, jak dla mnie najlepsza emulsja do higieny intymnej, póki co nie zamierzam zamieniać na żadną inną. 
-Eveline, oczyszczający płyn micelarny. Testowania dwufazówek/miceli ciąg dalszy ;)
-Rexona, zawsze i wszędzie.
-Cleanic, patyczki kosmetyczne.


-klej Duo do sztucznych rzęs 
- Inglot, bibułki matujące 
- Inglot, lakier do paznokci w numerze 366
- Inglot, sztuczne rzęsy (wcale nie było tak źle z ich przyklejeniem!) ;)
-Loreal, color infaillible, cień do powiek w kolorze forever pink, nr.004



Mam nadzieję, że pamiętacie moje postanowienie noworoczne dotyczące wynagradzania się :)
-The Body Shop, malinowe masło do ciała (po przecenie 35zł.) 
-Essie, Mint Candy Apple- kolor, który 'chodził za mną' od dawna teraz jest mój! 

To już wszystkie moje nowości kosmetyczne. Teraz zabieram się za testy :) Chciałam pochwalić się Wam, że będąc w drogerii kupiłam tylko i wyłącznie to, co miałam na kartce. O dziwo nie ma żadnego nowego peelingu ani żelu pod prysznic, sama jeszcze w to nie wierzę :D 

Miałyście któryś z tych produktów? Sprawdziły się u Was? A może myślicie o kupnie ale nie jesteście do końca przekonane? Piszcie koniecznie! :)

Buziaki,Magda 
PS.Udanego weekendu :) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1