poniedziałek, 28 stycznia 2013

NOTD #8! Rozweselamy szarą zimę!

Hej!

Wczoraj, z centrum handlowego nie wróciłam z żadnymi nowymi ubraniami ale za to w głowie mam pełno inspiracji! Ilość neonowych ubrań i dodatków sprawiły, że zapomniałam jakie temperatury panują na zewnątrz. Zapragnęłam więc do swojego stroju dołożyć coś kolorowego, rozweselającego. Padło na paznokcie! Odgrzebałam przeznaczony na lato lakier i oto mam! 


Wygląda świetnie do ciemnej kurtki i pudrowego szalika, aż żal chować go pod rękawiczkami ;)


Do wykonania mojego kolorowego mani użyłam:
-baza Eveline 8w1
-Essie 224A Lights 
-Eveline 3w1 wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz



Podoba Wam się mój rozweselający, neonowy dodatek? Zauważyłam u siebie taką tendencję, że im jest zimniej tym lakier na moich paznokciach jest 'bardziej rozgrzewający' dlatego też zrezygnowałam na chwilę z czerwieni. 

Moje standardowe już pytanie: jaki lakier macie aktualnie na paznokciach? :) 

Buziaki,Magda
PS.Trzymajcie się ciepło! 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1