poniedziałek, 21 stycznia 2013

NOTD #7 Słoneczna brzoskwinia w środku zimy!

Hej!

Na tegoroczną zimę nie mamy co narzekać. Jest biała, puszysta, mroźna i piękna! Uwielbiam taką pogodę, jaką mamy teraz za oknem! Pisałam Wam kiedyś, że w chłodniejsze miesiące wybieram ciemne, stonowane barwy lub klasyczną czerwień dlatego też dziwi mnie mój wybór. Lakier, który zagościł na moich pazurkach kojarzy mi się z ciepłą, słoneczną wiosną :) 


Uważam, że pięknie wygląda nawet na tle białego puchu, jest ciepły i przywołuje mi na myśl miłe wspomnienia :)


Do wykonania mani użyłam:
-Eveline 8w1 jako baza
-Wibo nr.422
-Eveline 3w1 wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz


Lakier niestety wysycha dość wolno mimo wszystko bardzo go lubię.


Co powiecie na słoneczną brzoskwinię w środku zimy? Podoba Wam się czy jednak wolicie coś spokojniejszego w te mroźne dni? 

Jaki lakier gości obecnie na Waszych pazurkach? :)

Buziaki, Magda
PS.Trzymajcie się ciepło!

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1