niedziela, 20 stycznia 2013

Mix zdjęć #6 +TAG!

Hej!

Niedziela, czas relaksu i regeneracji :) Dlatego też wrzucam lekki, przyjemny (mam nadzieję ;) post.
Nie chcę aby notka wyszła meeeeeeeega długa dlatego nie będę się rozgadywać.



Otagowała mnie Marta

Zasady:
Każdy nominowany blogger powinien:
-podziękować nominującemu na jego blogu 
-pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Nominuję:

7 prawd o mnie:

1.Uwielbiam podróże, przygotowania, planowania i oczekiwania z nimi związane.

2.Dążę do minimalizmu w kosmetykach kolorowych, co (muszę się pochwalić) nawet dobrze mi idzie :) W pielęgnacji za to nie ma żadnych granic!

3.Od ok. 2 lat namiętnie oglądam YT, jestem od niego uzależniona!

4.Nie lubię kiedy ktoś bawi się moimi włosami, strasznie mnie to irytuje.

5.Staram się zdrowo odżywiać i nigdy, przenigdy nie wychodzę z domu bez śniadania!

6.Mam małą obsesję na punkcie mycia rąk.

7.Uwielbiam robić zdjęcia w zwykłych, codziennych momentach bardzo mnie to cieszy i relaksuje :)


Przechodząc szybko do zdjęć:

...na początek koktajl owocowy z truskawek, bananów i jogurtu!



Jedno z moich postanowień noworocznych. Zakaz kupowania jakiegokolwiek bronzera! 



pierwsze domowe sushi, które o dziwo się udało ;)



przepyszny makron ze szpinakiem i orzechami włoskimi



piątkowy relaks, który jest już chyba tradycją :) 



jeden z moich ulubionych posiłków- tzw. 'kolorowe kanapki' :D



Uwielbiam taką pogodę! Codziennie spacer obowiązkowy! :)



Śniadanie miesiąca- owsianka z bananem i orzechami włoskimi



pomarańczowe paznokcie w środku zimy- dla mnie nowość!



sałatka z rybą i mnóstwo warzyw, uwielbiam!



niezawodna paletka, która towarzyszy mi codziennie. 



... kolekcja rośnie wprawdzie więcej kolorów letnich ale kompletuję załogę :D 



Otagowałam tylko 5 osób ale mam nadzieję, że inne dziewczyny również chętnie wezmą udział w zabawie. Fajnie byłoby dowiedzieć się czegoś więcej o Was. Dlatego zachęcam do odpowiedzi na tag! :)

To już wszystko na dziś, mam nadzieję że Was nie zanudziłam :) 
Życzę spokojnej i pogodnej niedzieli a tymczasem uciekam na spacer!



Buziaki,Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1